Politica de Returnare.
Suntem pasionați să vă oferim tot ceea de ce aveți nevoie pentru un somn mai bun. Bellona B-Sleep vă oferă o gamă variată de produse de calitate, prin materiale utilizate, atenție la detalii și măiestrie fină. Suntem în spatele calității produselor noastre, astfel încât să puteți cumpăra orice produs de la noi cu încredere.
Credem că vă ve-ți îndrăgosti de noua voastră saltea B-Sleep marca Bellona – și asta datorită calității, materialelor naturale și tehnologiilor inovative utilizate în producerea lor, fapt confirmat de peste 95% dintre clienții Bellona care revin cu recenzii pozitive din orice colț al lumii. Vrem să fiți încrezători în modelul ales, așa că vă oferim Proba noastră de 30 de nopți. Cu ea aveți posibilitatea să încercați salteaua timp de 30 de nopți, folosind obligatoriu o husă protectoare/impermiabilă pentru saltea. Dacă, în primele 15 nopți, noua voastră saltea nu vă oferă confortul dorit de fermitate, sunați-ne la 079 220 333. Vă vom oferi o alternativă cu altă fermitate potrivită necesităților personale depistate în perioada de probă. Dacă, totuși, nu ve-ți reuși să alegeți modelul cu fermitatea dorită din diversitatea noastră de saltele (ceea ce este mai puțin probabil) vom lua salteaua înapoi și vă vom rambursa banii, mai puțin cheltuielile pentru transport (vezi condiții). După primele 30 de nopți, puteți dormi liniștit știind că sunteți asigurați de defecte ale produsului prin garanția noastră de 5 ani pentru saltele.
Paturi, Fotolii, Noptiere, Pufuri
Susținem calitatea acestor produse cu garanție completă de 2 ani atât pentru mecanisme cât și pentru tapițerie.
La livrare oricărui produs din cele menționate mai sus, trebuie să verificați modelul și cantitatea corespunzător actului de predare primire care este transmis la livrare și împreună cu bonul va servi ca garanție a produselor primite. Returnarea mărfii de calitate corespunzătoare este posibilă, conform articolului № 657 din Legea Republicii Moldova „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor” în termen de 14 zile din data livrării prin prezentarea bonului de casă și în cazul, dacă este păstrată starea produsului ca nou.
Pentru mărfurile ridicate și asamblate de dvs independent (nu de meșterii Magazinului), obligațiile de garanție nu se răspândesc.
Dacă întâmpinați probleme cu oricare din produsele menționate mai sus, sunați-ne la 079 220 333 pentru a discuta cu un manager clienți. El vă va oferi suportul necesar, fie că este o întrebare simplă sau o problemă legată de garanție.
Home Textil (Perne, Plapume, Lenjerii de pat, Prosoape, Textile pentru Baie)
Textilele pentru casă: având în vedere caracterul personal al acestor produse, se acceptă retururi numai dacă articolul este deteriorat la livrare sau dacă există un defect de fabrică al produsului.
Nu ezitați să ne contactați dacă aveți o problemă, un comentariu sau o întrebare în legătură cu produsele noastre din orice categorie. Iar dacă doriți o recomandare utilă pentru a face alegerea corectă a saltelei sunați-ne astăzi pentru a vorbi cu un consultant în produse pentru somn.